Summerloving!

Idag har jag klippt mig, förlåt alla som vill att jag ska ha långt hår. Men jag kan inte spara, för när man väl sitter där i frisörstolen med en bra frisör så vill man ju såklart ha en fin frisyr. Så det blev det! En fin frisyr. hhaha, det är kortare i nacken (som jag haft förut) och längre framtill, På dne ena sidan är de lite längre så det blir lite assymetriskt. PÅ min högra sida, under allt år så klippte hon kort kort som då går att dölja med det långa håret!

Kul med lite förändring!

NU är jag då alltså på jobbet och ska kila iväg direkt till träningen!

igår fick jag springa med syrran ner till stationen för att hämta hennes cykel. Som hon cyklade hem med och jag fick då springa hem oxå, kändes riktigt bra faktiskt. :)

Beställt biljetter till min love idag! <3<3

Sofia, jag hoppas vi ses i helgen!! miss you!

Kommentarer:

1 Hanna:

hej tjejen, var ett tag sen. hoppas du haft ett bra lov. vem är din love?;)

2 hanna:

är det sant? har du gått och skaffat kille under sommaren din filur? :)

Kommentera här: