A man from Argentina.

Hey! Idag är jag ledig, väldigt skönt så att säga! ;)
Så jag övertalade mamma att göra pepparkaksdeg så att vi kunde baka idag, före det hör allt julen till! Jag är verkligen sämst ever på att kavla ut degen så det fick mora göra, hon kommer att ha träningsvärk vill jag lova. stackarn.

Igår for systeryster utomland för närmare 4 månader, shit, hur ska jag klara mig?! jag hoppas att jag överlever iaf och hoppas att hon får det bra!

Jag och Annika shoppade lite julklaappar igår i Estocolmo, vi tänkte att vi ksulle åka till söder och handla lite först, så kl 10.30 var vi där. då kunde vi ju gå en promenad där tills kl blev 11.00. för det var ju då de öppnade. Men icke, på söndagar öppnas det kl 12 där. så vi fick oss en promenad och sen for vi int till centrum. tre par skor var och varsin julklapp kom vi sen hem med. Mums .


Ikväll är det teparty med girlsen. Myyys<3

Kommentarer:

1 lois:

hej lilla julia - I saw my greeting on your blog - yes I am in good health!
Australia awaits your sister - I see your snor bror is is Thailand now with some monkeys
and you are shopping with mom - hope Santa is generous to you this year - God Jul!!!

2 annika:

dags för ett eller kanske två nya blogginlägg snart..? (A)
puss och kram min älsklingsbanan

Kommentera här: