Falling and Laughing

Hey!

This is for Lois in Austraila! Hope you are in good health!

Igår hade Systeryster lite festligheter i gammelhuset, det var mycket trevligt och lyckat må jag säga! med tomtegröt, glögg, pepparkakor och framförallt massa bra sällskap!

Idag förlorade vi match mot Flens, illa illa illa. 10-7. I första hade vi övertaget med 5-1 och sen vänder de och vi kan såklart inte ta igen. Dessutom fick jag sitta halva men men, jag gjorde så gott jag kund emed hejaramsor!



BTW, måste jag berätta att Jag Jennie och hanna hade möta med rektorn om hur vi tycker det är i soklan och så. Det är verkligen bedrövligt, ska man behöva ha huvudvärk efter varje dag, NEJ! Det har varit så att jag och jennie funderat att byta men etuna hade fullt i sina klasser så det blev Nej. Nu får vi göra det bästa av situationen. Det är tur att ni finns tjejer! tycker om er!

Förresten så vann inte Amanda ILLA!

Bye!

Kommentarer:

1 annika:

det var mycket trevligt osv! :)
men tänkte bara, kan ni inte byta till norrköping då? för visst finns det sån linje där?
love

2 Julia:

hihi:) nej, norrköping är ju så jäkla långt booort. :P

Kommentera här: