Olè Olè.

Nu ar jag i Spanien och vi bor pa en liten mysig camping i Bungalows. Jag bor med de tre engelsktalande vannerna fran Lettland! De ar kul, men jobbigt efetrsom jag maste tala engelska hela tiden! Till slut blir det att jag pratar engelska med de andra! haha, och typ blandar svenska och engelska. Men bra traning ar de iallfall att prata! igar efter vi kakat mat sprang vi ut i skogen i narheten av campingen, vi korde teknik och snabbhet. Det var jatte kul! Vi badade i bubbelpool, skont med lite massage. Idag akte vi bil ratt lange for att komma till en annan karta. Sen sprang vi och det var ritkigt kuperat, darmed jobbigt. usch, men kul. Sprang vilse och sen kom orjan o Conrad o sen sprang jag med dem. :D haha.

Sen tog vi bilarna till ett annat stalle, lite plattar tack och lov och sprang tva o tva. Teknik igen. har sammanlagt har jag sprungit 2h 10 min. Ar nu valdigt trott, men ska ut igen efter maten pa ett kvalls pass.

Sa allt ar toppen har, skont med lite varme och inte nagon sno. HHA, springer o tanker pa er da!

Syster hoppas du har de bra dar hemma. ;)

Kommentarer:

1 Anonym:

Jag har det bra..men hönsen o larsson har dte nog sämre..de hungarar ihjäl ibalnd..o kallt som sjutton är det både ute och i huset..
Men imorgon kommer anders!

2 Maattilda:

Hej gumman,,, jäklar du snacka om att du hårdtränar:P haha kul. Men det värkar som att det är varmt där? så du har alltså fått fräknar lr?
Sen när du kommer hem då får du ta och sluta snacka engelska.. för jag kommer bara förstå svenska. Men har ni bubbel pool på hotellet? Intrenet oxå lr?
Ha dte BÄST och lev livet puss älskar dig

3 Julia:

hihi. okeeej. haha. stackars djuren. men huvudsaken ar att du mar fint horru! hihi. ses snsatr! Pusss

Kommentera här: