Brännö Serenad

Vad vet du om månjuset?

haha, så börjar låten.

A men iaf fredagen den trettonde var igår och jag lyckades mes två olyckor. Båda skedde hos Elin, numera kallad kastrullkastaren. Hon tappade nämligen en kastrull på min vänstra fot, det blev ett litet sår och gjorde ont. Men ståljulia var inte jätteledsen, för det kan jag nog inte bli så jättemkt. Inte heller senare brydde sig julia sig så mycket när hon hade sönder sin moped. Den vänstra backspegel gick av, när hon tappade den på marken. Hon är inte så stark så den gled ur händerna. Men aa, som sagt hon bryr sig tydligen inte så mkt som hon borde. Jag och karl körde race ner på den till klubbstugan och hämtade brännbollsgrejer så vi kunde spela lite. Det blev sen en lyckad kväll förutom hennes två olyckor.

Jag har jättejätte önt i halsen nu. FAN. femdagars vill jag ju vara frisk och kry på juuuu. För de är så himla kul. När jag har såhär ont blir allt liksom förstört jag orkar inte . Ska därför krypa till kojs.

Saknar er, Moa8igrekland), Annika (på gotlan), matilda (husvagnen), Karin (grekland) och Sofia (Södertälje förut gotland. ) HAH.

<3 see youu.

Kommentera här: