I cant stop.

I cant stop.



Nu har jag fyllt i min träningsdagbok som jag är väldigt dålig på att göra, fast det spelar ingen roll nu för dte ser ut att bli många sjukdagar. Jag är nämligen förkyld. Notera förkyld, inte sjuk. hatar ordet sjuk.

Ska bli frisk så fort osm möjligt tänkte jag! Fast hur gör man då?! Måste ju träna upp formen till O-ringen ffs!!

Idag hjälpte jag far med staket till kalvarna, haha. jag körde traktor, sen jobbade jag lite, sortera post, måste komma in i det nu. Det är så himla svårt, du kan inte ana hur svårt det är. Tog jättelång tid för mig att sortera området 646 32. Mitt distrikt att sortera. HAHA.

Jag har läst lite i en bok ute i solen, det var skööönt.

Lagat mat till mor o far som är på utflykt med australienarna och resten av släkten, så nu står maten och väntar lääängeeee.

Ska på allsång imorgon!:) då kommer The Ark!!

Kommentera här: