Pokerkväll i Vårbygård

I fredags var Jag och Annika i Nypan på Typenfestival, det var trevligt måste jag säga, först gick vi på stan, sedan blev det fika med hennes klasskamrater, efter det lite musik, småband som ej drog så mkt folk. men trevligt hade vi iallafall! Sen spelade Florence Valentin och Kristian Antilla, de var bra men dock inte ljudet!

Nästa helg blir det mer musik, popaganda står på schemat och det ska bli jätteroligt! Jag och Annika ska bo hos sis bästa vän på hammarbyhöjden! yey!

I helgen har jag även hunnit med två tävlingar, roligt roligt!


Imorgon börjar skolan på riktigt, ojojoj.. Back to basic liksom, känns lite konstigt. Nu har jag ju vant mig vid sommarlov och det är så härligt! HItta på massa skojiga äventyr och flumma..

Kommentarer:

1 Tove:

Råkade snubbla in på din blogg här och tänkte bara skriva att Oj vilken bra musiksmak du har (efter att ha kollat igenom titlarna på dina inlägg ;))

Hoppas allt är bra :)

Kommentera här: