Nixon




Ïnatt drogs klockan bak en timme och detta innebär lite ljusare morgonar och tidiga mörka kvällar. oh, crap, det är så jobbigt! tröttheten kommer och efter skolan finns inga krafter kvar! Men, jag överlever väl! Det finns så mycket annat positivt!

Igår tillexempel så var jag och johan på heron och såg Låt den rätte komma in och den var ruskigt bra! Det var både så läskigt att man satt på nålar, ibland var det vänligt och lite taskig mobbning! Vid ett tillfälle hoppade jag till och skrek! högt!

huhu! Första gången som jag tankar med bilen, lampan började lysa på motorvägen och känslan kom att det inte ksulle räcka hem! hade för mig att det är 10 liter kvar när den börjar lysa. Det var minst sagt äventyrligt när vi tankade, diseln sprutade, åt fel håll, på johan. haha.

Sen berättade mamma att när lampan lyser så räcker det ungefär i 10 mil, så jag hade kommit hem utan soppatorsk! Men nu vet jag det iaf!

Kommentarer:

1 maiken:

"Det var minst sagt äventyrligt när vi tankade, diseln sprutade, åt fel håll, på johan. haha."

undrar om johan tyckte det var lika kul att diseln sprutade på honom...

2 Johan:

Haha :)

Kommentera här: