Lift Me

Jag måste bara berätta att övningen på Posten går bra men är lite klurigt, men kommer väl lär amig det efter några gånger! Idag övade jag med Viktor och det var roligt må jag säga. Vi hoppade ur bilen och skulle öppna bakdörren, De andra två dörrarna går inte att öppna tyvärr(det är en trasig reservbil). Vi inser att bakdörren inte heller går att öppna, hmm, konstigt alltså, vi rycker flera gånger och kan inte fatta!! otursdag! Han ringer till postcentret och precis när han börjar prata kommer jag på att bilen är ju låst! Inte så konstigt att dte inte går att öppna. I luren får han säga: Hej, det är Viktor, men det var inget! Hej då. Hahaa, det var så kul... Sen när jag ska cykla till tåget så kommer jag ner för backen och där mitt i korsningen ligger en stor vit svan och glassar. Jag blir ganska så rädd, för tänk om den skulle attackera mig, usch! Stannar till och tar mod till mig och rundar den snabbt och långt ifrån. Klarar mig som tur var. Alltså, hur sjutton har den tagit sig dit och varför? Svanar ska väl vara i vattnet. Bah, näe men idag känner jag för att gå och skrämma Julia lite. hehe. Mycket konstigt ska man vara med om, inte nog med detta så, på tåget hem sitter jag mot en gubbe i 55 års åldern. Och det börjar pipa flera gånger. Det låter verkligen som om det kommer från mig. men det var inte det. Han frågar om jag har en bomb i väskan. Jag blir misstänkt för att vara en självmordsbombare. Ser jag så farlig ut?(A) Men det är sådana här händelser som gör dagen lite roligare!

Kommentera här: