Taste The Floor

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!
Lyckligaste dagen i mitt liv, morognen, dagen, kvällen, natten var grym HELA TIDEN!
Tack alla som är så fina.
Betyder jättemycket, hade en liten studenturna på mottagningen och de som ville fick lämna en rad.
Så mycket fina ord. åh.

I kyrkan fick jag utmärkelsen: BEST STUDENT AWARD.
Två friösre fick det och vi ska åka på kurs hos Wella i Stockholm.
Tre dagar, hotell och massa frisör. Dessutom en sprillans sax. HAPPY! (till ett värde av 9.000.

And I did also have a speak to dear Lois, we did celebrate her birthday. Happy B-day again.

Bilder kommer hoppas jag och
NU ska här fotas för jag är ägare till en Nikon D60.

TACK och HEJ.

Kommentarer:

1 SFAOM:

jag funderar på att härma dig med urnan..

2 Lisa:

Härligt o höra att du hade det bra! och en systemis är ju toppen :D

3 Anonym:

Åh det låter fantastiskt Julia! Jätteledsen att jag inte kunde vara med och fira dig verkligen! Vi får höras på luren, vill höra fler detaljer om din daaag! <3<3

4 karin:

Kakdegen här förresten

5 Lois:

Best Student Award!!!! Best Smile Award also!!

Congratulations Julia and it was fantastic to talk on the phone to you on my birthday. Thankyou so much!

Kommentera här: