Det Lilla Livet

Hihello!

Av en dag med frisk luft, orientering och lera är jag helt slut!
Sprang 1:a str på måsenstafetten och det gick bra, var endast 4 min efter täten.
Men min kropp kändes väldigt tung. Vill att det ska gå lättare, jag vill träna och bli snabbare..
Denna vecka kommer det dock inte finnas mkt tid över till träning. Boring.

Det var iaf väldigt kul att träffa alla orienterare, särskilt LisaFisa och SofiaPia! hahaha.

Nu ska jag snart klippa två kunder..

Juste, jag behöver en tjejmodell som kan komma till min skola och bli klippt.. allt ska vara i helform(allt lika långt) med etapper där framme. eller gradering i nacken..

Jag kommer att få ett par retro nördglasögon på posten inom kort. KUL! Har budat på Tradera, fick dem för 150 + 33 kr(frakt). happy!

Har idag pratat med Annika på luren och det var skönt, hon är på G igen. Bara lite feber nu..
Hoppas vi kan åka på WayoutWest i Augusti, sjukt bra band som kommer dit!!

Adjö.

Kommentarer:

1 Lisa:

Gegga <3

Modell, det lät sköj :)

Kommentera här: