Nytt Lego



Vilken helg,
tävlingen var nice, i D20 var det två tävlande, jag och Elin. Tjoho.
Sen bar det av, till Norrköping och Linnea.
Träffade Karin på tåget.
Jag och nea gick på stan, lagade mat, färgade hår,
slappade och gjorde oss fina för fest.

Mötte Annika, träffa Gustav och det blev coctail,
sedan drog vi in till Flygeln och där spelade Den Svenska Björnstammen.
De var grymt bra och vilket röj det blev på dansgolvet!

Dock så slutade kvällen inte fullt så bra,
söta Nea slog i huvudet och vi åkte till akuten och hon fick fyra stygn.

När jag och Annika kom hem från äventyret såg vi teater i Gnesta, på Liv och död.
De var verkligen jätteduktiga.

Morsdag firades med middag på kinaresturang..
Efterrätten intogs med en mjukglass vid Gnesta station på en brygga med sol och sjöutsikt.
Så himla skönt och om 4 dagar tar jag studenten.
Kan inte tro det är sant.

Nu har jag precis kommit in från ett intervallpass med bror och Ellen.
Det var skönt.

Kommentarer:

1 karolina:

snyg sminkning!

Kommentera här: