En Vän Med En Bil



Jag har just gråtit en skvätt pga jag skar lök.. Det är konstigt att just en lök kan framkalla tårar, men det är skönt att gråta lite så det gör inget!

Bilden är från i somras då jag, Elin och Hanna var i Grekland. Tänk vad härligt vi har haft det. Att se tillbaka på sommaren gör att jag längtar till nästa..

Men på ett sätt är hösten mysig, tända lite ljus, se en film och mysa.

Igår var jag ledig från jobbet och åkte ner till Vimmerby med päronen, det var dags för sista viktiga tävling NATT-SM. Det duggregna och var lite kyligt men ack så härligt att ge sig iväg på den 7, 5 km långa banan. Gick bra till varvningen, sen gjorde jag några onödiga bommar och slutade på en 24:e plats.

Sen var det att sätta sig i bilen igen och åka hem. Då hade vi gjort Vimmerby på mindre än ett dygn.
Kändes lite kul, innan start satte man sig i en mörk buss, med en massa andra orienterare, som satt med en pannlampa på huvudet och var förväntansfulla. Sen bussades vi ut i skogen till starten. Orientering är allt bra konstigt. JAG är ett riktigt freak som älskar det!

Förra helgen var underbar uppe i Dalarna, Lisa, hotell, berzell, OKK, bio, disco(!) haha. många km, LERA osv osv.

Och dessutom, nu har MAtilda Höglund tagit körkort! TJOHOO.

Kommentarer:

1 Lisa:

Jag älskar freak, & orientering!

Kommentera här: