Din Lian i Rapdjungeln



TITTUT!

Fredagens tågresa blev trots allt snön ganska smärtfri, tåget var 30 min sent men vi landade säkert i Norrköping. När jag säger vi så menar jag Gustaf och Jag. Åka bil till bondgården och Linnea. Välkomstmat, god, mysa, prata, sova, prata i sömnen.

Kirra frukost på sängen, skotta snö, leka i snö, SKRATTA, träna, svettas, hälsa på mormor och morfar, semla,  laga mat med egengjord pasta, knäckebröd. vattenbad, måla naglarna, titta på OS, TVÅ MEDALJER.

Inställd skidtävling, inställd träning överhuvudtaget för min del. Dragit på mig en liten förkylning. usch. jag vill bli frisk, lördagens  + måndagens skidtävling krävs att jag är frisk. Bli frisk Julia.

Tågresan hem gick faktiskt också bra, turturtur.

TACK.

Kommentarer:

1 Lisa:

Vad söta ni är! Jag håller verkligen tummarna för att du blir frisk till Tjejvasan, önskar jag också skulle vara med, men det får bli ett annat år! Du får köra som attan (:

Kommentera här: