Skaka Rumpa

I lördags cyklade jag tjejvättern, det var superkul. Men oj så blåsigt det var. De tre första milen hade jag en snitthastighet på 15 min/km. Runt tog vi oss, mor, LM och Monika. Stackars Monika fick 2 punkteringar med bara 2km mellanrum..

Denna helge har jag tagit mig från Södermanland, ner till Östergötland och sedan över till Västergötland. Tog mig an rollen som de resande frisören och gjorde en balfrisyr i Töreboda. :)

Det blev bra och var väldigt mysigt!

Inte har jag fått nog av cykling heller, jag och Ellen cyklade till Blunda och spelade minigolf(för reportern Ellen skulle skriva till ÖSP.) Sen cyklade vi hem igen. Har faktiskt fortfarande lite ont mellan benen. ;)

I helgen är dte Jukola och jag kan inte följa med, pga jobb.. HAde ett jättefint erbjudande att springa för Ärla men jobbet går först... Synd, jag hade varit taggad att åka. . Men men, thats life och det går vidare. Jag har femdagars att se framemot... det är nästan, samma sak.. hahahahahaha.

Ikväll blir det lite jobb. och om 14 dagar fyller jag år. Tjoho.

Kommentera här: