Hur ska det gå?



hejsanhoppsanfallerallera..
Min lediga dag: vaknade, åt en god frukost, tog fram cykeln( märkte att den behövs pumpas), cyklade, med opumpade däck till Bosön, rundvandring, lunch, snacka med elever om utbildningarna på folkhögskolan. Cyklade tillbaka, handla present åt mor min, åt lunch med Ronjis. Nu har jag fått STOR mensvärk för er som vill anteckna. Har aldrig känt såhär, uschfyblä. Men med en vetekudde och lite vila så vips. Börjar fundera på om jag ska träna lite igen..

Imorgon ska jag på intervju på stopp, så sommaren kanske är kirrad iaf! Vore skönt. Och jag kan ju alltid klippa på fritiden. Tror det sitter i ryggmärgen nu jag tror jag kan gå tillbaka till det senare när jag har utforskat världen och gjort det jag vill. :)

Sommar i gnesta blir ju myspys, sedan sommar+jul i australien ännu mera myspys.

Kommentera här: