River en vacker dröm

Jag är JVM guldmedaljör i klassisk och stafett, sporten jag talar om är otroligt liten. Orienteringskytte eller biathlonorienteering. Seniorerna och juniorerna åkte ner till södra Jylland på Danmark.. :) Vi bodde på en militärförläggning och det var blåsigt, soligt, regnigt, god mat, roligt folk osv. ..

Nu är jag även en diplomerad frisör, klarade mina omprov i söndags. Mvg på vågorna, vg på herr klassisk klippning(Elias) och G på Annikas volymfön. Så skönt att ha karat det inför resan..

Kristin har hjälpt mig att fixa vWorking Holiday Visa, så nu får jag vara där i 1 år om jag vill. Har inte varit så framåt med att kolla upp vaccinationer, därför sitter jag nu och väntar på att vårdcentralen skall ringa tillbaka.. hepatit a och b, viktigt eller inte? Aaaah..

Kommentera här: