Feel So Good

Imorgon är det 2, två, TVÅ veckor utan löpning. har jag klarat det va? Va? VA?
Ja kan du tänka dig men det har jag gjort. Och jag har tränat alternativ i den mån det har känts bra. Igår fick jag dämpa min abstinens från orienteringen med en öppen bana med mina två söta klasskamrater. De var duktiga, förstod och glada. Vi gick runt på 3,2 km på 107 min, jag ska säga sanningen att jag blev en aning uttråkad att det tog så lång tid innan vi fick fika i solen. hahah. Skämt och sido, men det var superkul att de ville upptäcka orienteringen.

Idag har jag och Pao upptäckt mer av Roslagen på våra cyklar, vi tog oss först till Herräng, fynda en kopp på loppis, blev uppraggad av en slemmig gubbe och solade i snålblåsten. Sedan for vi till Aman i Hallstavik och solade ännu mer fast i lä, där fick vi supergod mat och fika. Mums. Sen åkte vi hemåt men PREMIÄR badade på vägen i en liten sjö. Mys..

Imorgon blir det Stockholm för hela slanten, jakten efter de perfekta skorna till Pao, fish spa och kalas för våran fina Annie. :)

PUSS

Kommentera här: