Party up in here

I veckan som var hade vi pepparkaksbak på skolan och samlade in lite pengar till musikhjälpen, sen dansade vi lindyhop! Trots ett supermysigt besök av Linnea den andre så infann sig hemlängtan. Fick frågan av Gry för ett tag sen om jag aldrig fick det och jag svarade käckt, neejdå inte så ofta. Inte jag inte. O så pang några dagar senare så kom den, hemlängtan. Att jag tillochmed tog bilen hem på fredagen och kom hem till päronen! Så skönt att komma dit! :) var på läkarbesök också och fick Heparin utskrivet, så nu är jag inne på 2:a behandlingsdag av 3. Yey! Du onde senknarr ska nu bort på riktigt! Och som du ser på bilden skämdes jag bort med fotvård! Imorgon väntar innebandycup, jag agerar hiphop cheerleader och dansar jävligt hett på introt med laget! TAGGAD!

Kommentera här: