den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge

I väntan på Annie tänkte jag plottra ner några ord. är det så lätt att blanda ihop Gnesta med Geneta eller Tensta? Svaret har vi idag, när den 3e delen av P.A.J lyckas med det så är svaret ja. P trodde att jag kom från Tensta och idag lyckades A ta sig till Geneta C. Tycker det är lite komiskt det här. Visst lilla Gnesta ligger ute på vischan men så fasligt lång bortom civilisationen är det ju inte. Tur att päronen var på väg hem från storstan och kunde plocka med henne hem.

Har slängt ihop en smoothie med banan, ingefära, blåbär, kiwi och youghurt som vi ska inta strax.

Och vet ni vad, jag har tryckt hem en Iphone 4 S. WOW, trodde inte jag skulle falla för grupptrycket men nu äre gjort. Kul tycker jag.

Ikväll har min farbror gustav lyckats locka med mig på Reggaeton med hans fru Rebecca. Vilket jag är tacksam över, för dte var grymt roligt. Jag älskar att dansa!!

Kommentarer:

1 Lisa:

Wow! Glad och söt tjej! Och du kommer inte ångra dig med den telefonen!

Svar: Lisa! :) Jag känner mig redan nöjd! Hur mår du?
Julia

2 Annie:

hahaha jävla geneta. säger då det. det ska vara jag till att lyckas med sånt! =)

härligt att bli upplockad av dina föräldrar i södertälje ialla fall. smoothien var kalasgod och sängen yberskön

puss

Svar: <3 du är fin
Julia

Kommentera här: