Locked out of heaven

Denna vecka har vi mkt egen tid och trycker på onda punkter och stretchar diverse olika kroppsdelar. Det är kul! Jag gillar min klass, den är bra bättre och bäst. För vi är annorlunda och helt underbara! Känslan är obeskrivlig när man kan vara sig själv fullt ut. Det är också kul!

Det pågår spinning i mitt huvud, jag tränar på mitt pass och den 4 feb hyr vi och jag kör i F&S lokal i Älmsta! Sedan blir det i Gnesta på hälsohuset, träningsdag för OKK! Åh, jag är så taggad, för det är också kul, jättekul.

Och så blir jag glad, för mail som är spontana och fina! Ikväll bjuder Ingrind( extra mamma, klasskamrat) på frukt i bastun! Bra avslut!
Ps, jag och far har likadana outfits idag, oplanerat och kul för han skickar en bild på sig själv och då inser jag klädvalet och skickar en bild tillbaka! KUL!

Kommentera här: