Ängeln I Rummet

Minns gårdagen. Dröm om morgondagen. Lev idag.


Sportlov står för dörren och denna vecka har jag, Kim & Therese varit på praktik i Gottsta.
Har varit en lärorik vecka och jag har massa ny kunskap med mig i baggaget.

Igår körde vasatrion skiten ur oss på spinning, innan det gymade vi, jag var allmänt lost och flumade mest. Varit lite ofokuserad med träningen denna vecka. Paulun checkar sin andedräkt innan spinningen, vi säger nej det känns inget(vitlöks sås vid middag), varpå en kille säger högt, -Har någon ätit vitlök till middag? Vi brister i skratt och erkänner, skyller på skolans mat och cyklar vidare. När passets slut kommer säger vi hej till en av mattanterna som deltagit! HAHA.

När jag sitter där i salen och svettas järnet med mina fina flickor P & A inser jag hur bra jag har det, hur fint det är att vi kan träna tillsammans och hur roligt vi har det. Att vi tre är så jämnstarka och håller lika högt tempo. .


För på måndag, måndag, på måndag, PÅ MÅNDAG.
Då ska vi skida för fulla muggar.
Det ska bli spännande.



Kommentera här: