Stop The Tape! Stop The Tape!

Igår bestämde jag träff med Linus på stan och han dök upp från ingenting som vanligt. Alltid så när vi trääfffas! haha. Sen iallafall gick vi runt i typ ALLA affärer som finns i Södertälje. provade fula mössor, solade inne på expert och åt pepparkakor och bullar, lekte jeans expediter. Jag lovar vi var inne på JC minst 4:a gånger. Hittade ett par byxor iallfall som jag köpte, jag gillar dem. Linus hittade fin fina vinterskooor. exakt kl 15.15 ringde vi våran superhärliga Sofia, hon var på väg med tåget. Gissa vad hon skyndade ifrån sitt omprov för att komma till oss. Hoppas de gick bra på provet iallfall. Du är sååå snäl!! Sen gick vi som alltis till Nancys och stod i den som vanliga kön och jag och linus delad epå en chokladmuiffins den här gången. Den var god den med. Sofias vän P hade lämnat kvar sin chokladbit som man får och gissa vad. Den snodde jag åt Sofia!<3 busigt va?

Iallafall sen drog vi oss hemåt, linus till sin taxipappa och jag och sofia till en långsam buss. hem kom vi tillslut och vi lagade en god lasagne och chilla, prata om allt, skrattade lite å så som vanligt. :D sen kollade vi på trälen, bonde söker fru och en film som jag fick med jeansen på JC. Den va lite konstig men hyfsad! Det ääär såå mysigt hos dig med dig Sofia!<3<3 Du är en riktigt sönööt. :D Tack vännen<3<3

Imorgon har jag APU så de är typ helg för mig idaag! Förrsesten är jag pank, har handlat för mycket grejer till mig själv när jag ska handla julkklappr. Linus julkklapp är iallafall färdig .:D hahahaha.


Kommentera här: