Oblivion

haha, oooj, vad länge sen jag skrev, orkar liksom inte skriva varje daaag.

Men iaf. lite uppdatering nu då. I måndags så övade vi på att skyta med gevär. alltså typ som skidskytte fast utan snö. ;) haha. vi ska nämligen idag ha orienteringsskytte. det ska bli jättekul, det är jäätekul att skjuta.! muuums. :D ska nog bli världsmästare i det!

I tisdags följde jag med till Arlanda och möta lilla systeryster, hihi, det var så kul att se henne igen. fick tårar i ögonen. Fick lite presenter av henne, ett skärp, ett par trosor, mobilfodral, massa örhängen och ett par spring tights. Tack syster.

igår var det sista Stockholmcitycup och innan träffad ejag Sofia på stan vi gick runt och kikade på sommarkläder, sen träffade vi linus i rulltrappan, värsta överaskningen juu, vi skulle ju synas på nancys o sen bara dyker han upp där. men iaf, vi gick och åt lite mat. min var god men frktansvärt stark. Det var mysigt där uppe i stan med orienterarna, som vanligt. Det gick oxå bra att springa. Sen for vi hem, då det skedde en liten incident som vi inte behöver gå på så mycket mer. tåget hem till Sofia dne fina, vi åt lite food och somnade sen, rätt sent för att vara mig men. haha. jag somnade skitfort och sofia sa att hon låg o hörde mina tunga andetag.
Det var iaf mycket mysigt med henne, mycket skratt like always!!!

Tack.

adios.

Kommentarer:

1 Anonym:

Hihi jag vet vad incidenten var ;) snusko!

Kommentera här: