Höstlov

Höstlov



Det är så skönt med en veckas ledighet såhär på höstkanten! Kanske borde skriva vinterkanten, för vi har ju ställt om till vintertid nu.

Iaf, mitt höstlov inledes med 2 h resa kollektivt till Haninge, där karls JOhan stod för fest! Måste säga att det var väldigt trevligt, blir hämtat av min kära Far framåt 02! skönt att vakna hemma i sin egna säng faktiskt.

KLubbens årsfest stod på tur och det var oxå väldigt trevligt, där blev jag påmind av Knutte att jag inte skrivit här på länge, så dteta inkägg är tillägnat honom! ;)

Igår kväll var jag på praktiken och klippte Matildas och JOhannas hår. Sedan träffades orienterarna vid Ica och inhandlade kvällens ingredienser, kyckling, färskpasta och wook. Måste säga att vi lyckades! vi såg på LittleMissSunshine (jag och Annika garvade mest)den var liksom tråkrolig, det behövs en annorlunda humor och Sunshine.

idag har jag städat mitt rum bytt lakan, gått en promenad, ska åka till mormor sen.

På fredag kommer Andreas hit, det blir trevligt. !!
<3

ha det bra!

Kommentera här: