Dancing On My Own

Här var det dags för en liten update märker jag!

Island 14-21 aug var underbart roligt. Kul att äntligen göra en riktig familjesemester och vi hade en trevlig vecka på ön..

Sedan tillbringade jag en helg på västkusten, Kungälv/Lilla Edet, där det var orienteringskyttetävlingar.. SM och världscup. Det var en mysig helg boende i en liten söt campingstuga med bror, Ellen och Björn w.. Jag och B hade en liten äventyrlig promenad på Fästningen vi bodde vid..

Förra helgen var vi i Umeå och sprang medelSM och stafettSM, vi var 6 st från OKK varav en av oss missförstod avfärdstiden så hon fick ta nattåget.. Vi bodde på en ganska så rutten camping i nordmaling, men vi gjorde det så mysigt med dans, yoga, god mat och så en tur i loppislokalen där jag fyndade en gul gryta i märket kockum. Där jag redan har en kaffepanna i samma färg och märke. Snacka om glad jag blev!!

Nu på onsdag blir det avfärd till Danmark för att delta för Sveriges färger i JVM i orienteringskytte.. :)

Ikväll väntar NattDm, sedan upp och jobba, lördag, tävla söndag och därefter jobb igen.

Kommentera här: