Telling Stories

Jag har varit hemma från mitt livs äventyr i ca 2 veckor, det känns konstigt att säga, men jag tycker det är skönt.
Att åka iväg i 6 mån och äventyra, lära känna nya, sig själv och en annan kultur är något jag sent ska glömma. Det var otroligt HÄFTIGT!
Att få veta vad man har hemma och lära sig att uppskatta det är underbart.
Att få träffa alla fina människor som jag har saknat är också underbart. Att få snacka skit med höglundskan och Nika en sen onsdagsnatt som om det vore igår är fint.
Nu ligger hulda och snarkar bredvid mig och A är på intervju men ikväll då ska vi hänga igen. Att hänga hemma hos As familj är också fint, som vi alltid gjorde förr. Det är fint att vara tillbaka. .
Det är inte fint att ha ont i knät och inte kunna göra det jag gillar. Orientera. Men det löser sig.
Nu ska jag väcka sjusovaren så ska vi gå en promenad. Tjo

Kommentarer:

1 sofia jerlström:

Välkommen hem! skönt att höra att du haft det fantastiskt! det är jag ju även förstått av alla fina bilder på fb! ha det så bra, kramar sofia

Kommentera här: