Iam Sexy And I Know It

Öppet spår- CHECK! Vilken utmaning det var och P.A.J- Paulina.Annie.Julia=Vasa trion vi gjorde det. Jag är otroligt nöjd att ha bockat av det från Att göra-listan. Har dessutom besökt Lycksele där min kära Roomie P kommer ifrån, vi roadtripa upp med hennes bror Fabian och bodde hos mormor Anita. Det var marknad, bad i bubbelpool och dansa loss. Nu är vi tillbaka i Roslagen och har idag utfört en Atlas profilax. Det är en justering av atlaskotan, vilket innebär att musklespänningar ska släppa och göra så att kotan kommer tillrätta och kan påverka kroppen på alla möjliga olika vis. Vi får se vad och om det blir någon bra förändring på oss. (mig och P såklart) Om 3 veckor far klassen upp till Storlien på fjällresa, det ska bli superskoj och snart sätter ol-säsongen igång. Yey, jag hoppas på att snart kunna sätta igång med träningen på allvar. Senknarr i hälsena är något jag håller på att bekämpa efter Öppet spår. Pusss och hej

Kommentera här: