Your eyes.

Rösta på min vän Karl är ni snälla! Jag tycker han ska bli stjärngossen i södermanland. :D Det är förresten jag som anmält honom. http://www.sn.se/parser.php?sect1=110

Idag var det första skoldagen för den här veckan, eftersom vi var ledig igår, det var ur skönt. Jag åkte med Moa till tessin skolan och ja vi hittade dit med hjälp av Annikas fina karta. Sen var vi där på en lektion och sen trallade vi in till stan och shoppade loss.  hittade bara grejer till mig men skulle köpa julklappar. typiskt.

Det var iallafall en mycket lyckad dag, tack tjejer!
Ni är älskade!

Men idag på frisör skulle vi träna på helform igen, det gick lite bättre än i fredags. Tur!! Jag klipper snett på den högra sidan hela tiden, jättekonstigt. Måste koncentrera mig hela tiden.

Ska träna om ett tag, det blir jobbigt. usch. Tänk positivt.

Sofia, I´m coming tomorrow, nicee. Du är en riktig gulleplutt! <3

Kommentera här: