Puppy



Förfest hos Huldas place! great! Black & White var kul!!

Först nu, torsdag jag har tid att sitta en liten stund vid datorn, jäkligt bra egentligen för annars tilllbringas allt för mycket tid här! I veckan har det varit fullt, skola, Elin, träning och Jobb. Har nu köpt gymkort på Hälsohuset! Äntligen, körde BodyPump i måndags och har fortfarande grym träningsvärk.. helt sjukt, är värsta svag i axlar, triceps, men det blir det snart ändring på!

Skönt med fredag igen, blir en skön helg!

Måste berätta om gårdagens ljusarefärgningsprov, hade sis som modell, (ingen bra) för att hon är rödhårig. Bra val Julia! Vi gjorde ett försök och det blev ljusare, men kopprigt. För att rätta till det, la jag blekning i botten, blev ännu orangare och fult! SKulle då lägga en färg som skulle tona ner det orange. Med violetta pigment i! Gjorde det och råka bli lite lila/rosa, PANIK! Men efter ett tag så rättade vi till det men usch, fortfarande inte bra! Den dagen lärde jag mig bla att det är svårt att ljusarfärga rödtottar! Fick med mig en heldel kunskap denna dag! Tur att jag fortfarande är elev och lär sig av sina misstag det gör man verkligen!!

Var en stund med ElinPelin i tisdags, det var ett tag sen vi sågs och oj vad det var kul att va med dig igen! Saknat dig mate!

Kommentarer:

1 elin:

Vad fin du var jullanbullan!

Kommentera här: