Dont Bring Flowers After I´m Dead


Här kommer en fin bananbild som kanske gör dig sugen på... En banan!

Heldag i huvudstaden idag, kurs i ABFhuset om regler, avtal, lön, facket m.m.
Imorgon blir det frisyrvisning och gesällinfo..

När jag gick till tåget hoppade jag in på mina favoritaffärer, AA, Weekday, Topshop och Monki,
hittade massa fina plagg som jag vill ha.
Men jag kan inte få allt här i världen,
mäste tänka lite på ekonmin och allt annat också.

Kan rekommendera lite mysmusik här: http://www.myspace.com/erikhassle ...

Min bror, han är snäll, han ska hjälpa mig att fixa ihop en inbjudan till min Student..
Snart är det dags.
Har börjat tänka på klänning och skor också.
Det är svårt, mycket svårt.

Cao.

Kommentarer:

1 sisterfromanothermister:

så jävla mkt att tänka på med studenten!! fan jag blir galen! allt jag vill är att sluta skolan jö..

Kommentera här: