Back To Black

.

Jag fann Anna på jobbet att knäcka min rygg, men det gick inte så bra som det brukar.
Jag förstår inte varför det ska gör så ont i min rygg, det är en konstig smärta denna gång. Känns som om det typ strålar elelr något.. Hoppas det försvinner.

Idag har jag vaccinerat mig mot svininfluensan, det gick snabbt och smärtfritt. Får vi se om jag får några biverkningar.

Efter jobbet drog Hanna och Tanja med mig till Vapiano och vi åt supergod pastaaaaaaa. woho. Eftersom jag inte fick anstränga mig med träning pga sprutan så tyckte jag att jag kunde unna mig lite vardagslyx med middag. Och sen hem till Bonde Söker Fru.. ooyeeah. I like.

Goodbye.

Kommentarer:

1 Matilda din barndomskamrat:

Det där med att gå runt och knäcka ryggen låter inte så himmlans bra alls....... tror du ska sluta med det. Man säger ju attt man inte ska knäcka fingrarna för att en vacker dag tar ledvätskan slut då blir fingarna stela. Tänk om 10 år kanske du inte kan böja dig ner.... hmmm Hoppas allt är bra med dig utöver den konstiga ryggen, glöm inte bort ferren på lördag i tälje du måste ge svar imorgon tack :)

2 annika:

SLUTA KNÄCKA RYGGEN! jag vet att massage-björn knäcker din rygg, men det kanske är bra när han gör det. inte flera gånger i veckan, varje dag!! inte konstigt att du har ont i ryggen. som sagt, ledvätska.

Kommentera här: