Send me on My way

Påvägen hem från Eksjö har jag nu bockat av en grej från min att göra innan jag dör lista. Nämligen äta glass på smultronstället i Söderköping. Lyckades även kära ner mig i staden, så mysigt där! Fick även med mig Linnea nord som ett ypperligt sällskap.
Tacka vet jag vänner!

Om jag ska gå tillbaka i tiden, så tävla jag i Halmstad, blev fyra på masstart trots ett bedrövligt skytte. Inte ok. Får aldrig till skyttet när det väl häller, vilket är synd.
Hann även med att träffa Höglunds & jojjo, blev en after beach och mycket dans!

Nu har jag varit hem, packat ur och packat ner, nu väntar 3 veckor på vift, spännande tycker jag! Första destination, hudik, sälja skor, orientera lite och hänga med min kompis axel 16 mån. Sen Mot oringen och Boden med ett stopp för olskytte, därefter vandring Abisko- nikka!

Sen hade jag tänkt vara heltidsproffs va gäller olskytte, för 15 aug då jäklar ska skyttet sitta!

Kommentera här: