Vittring

Allting som jag vill kan jag göra a, a, a, a, allt, allting som jag vill kan jag göra, a, a, a, a, allt, när flytet är i luften, då är lyckan varje dag, om man är positiv som fan så går allting bra. Jag har just flyttat hemifrån, det är sånt drag jag vet inte vart jag ska gå, det är som vår hela året, ingen fan som säger till vart jag ska gå, det är för man älskar att leva som man gillar hålligång, när jag glider neråt stan har jag vittring på gång. Allting som jag vill. Allting som jag vill kan jag göra a, a, a, a, allt, allting som jag vill kan jag göra, a, a, a, a, allt, när flytet är i luften, då är lyckan varje dag, om man är positiv som fan då går allting bra. Jag vill leva livet -Magnus Uggla Denna låt avslutade livebandet sin spelning med igår på båten och jag kan bara säga att jag tycker att budskapet är väldigt bra! Go for your dreams! Always and for ever and YOU can not do nothing more than your best.

Kommentera här: