Five hours



Ikväll föddes idén, på tränarmötet med ToE, Carl,Arne, Håkan och Ebba. 
Vi smidde planer inför OKKs framtida träningsupplägg i höst/vinter och jag berättar med stor euntiasm hur jag ska under min jobbmånad i Norge träna med min camelback.. Långa härliga fjällturer! 
Yep, hur vi då kommer in på bloggandet är en annan historia. Men denna idé har satt sig och rotat sig djupt inom mig. Ni ska få följa vistelsen i Norge med överskriften; Camelbacken och jag! 

Bakgrunden: Den har efter ett väl investerat köp på Letro i våras dock legat och samlat damm under min #brokenarm period. Häromdagen tog jag fram den och tänkte aha: äntligen blir det premiär.... Men lite tekniska problem satt först käppar i hjulen. Det blev ett intervallpass utan själva vattenpåsen, men kunde utnyttja själva ryggsäcken till att frakta mina supersnygga barfotaskor.. 
Men ingenjören Martin kunde fixa till den till nästa pass. Han räddade camelbacken så att den fick dammas av under ett triathlonträningspass. 
Eftersom Martin varit så duktig fick den hänga på hans rygg.. Med bra betyg! Det verkar lovande inför Norge. 

Kommentarer:

1 Lisa:

Tänk vad fort tiden gick ändå! Du grejade det och snart är du tillbaka! Kram

Svar: Ja otroligt! Det känns så skönt! :) kram
Julia

2 Lisa:

Tänk vad fort tiden gick ändå! Du grejade det och snart är du tillbaka! Kram

Kommentera här: