Nobody Knows




10MILA: en av de roligaste, tuffaste, kallaste och mest spännande helg på året! 
Resan startade till Tranås, sprinttävling, boende i campingstugor med delar av klubbgänget! 
Sen drog vi till en av mina favoritstället, Elsjö, där vädret var på topp, ungdomskaveln drog igång, hängde, laddade inför damkaveln. Min väntan var lång innan jag skulle ut på sistastr. Laget gjorde som vi tänkt, ha roligt, stabila lopp och göra sitt bästa! Vi kom 181:a! Nöjda brudar! Andra laget tog sig runt med bravur! Woop woop! 

Jag hade nu ännu en utmaning framför mig: 5e sträckan i herrarnas 2a lag. Tryckte en pastatallrik, duscha kallt, halvsova kallt och upp, ut o kuta, 12 km! 

Jag är nöjd att jg tog mig runt all 3 lopp, de två sista inom loppet av 10 h! 

Vilken toppenhelg! Inte nog med detta, så hade vi även ledartff inför sommarens läger, i Eksjö! Kan meddela att jag var trött när jag tillslut anlände i linkan! Kraschlanda, fick bästa middagen och kunde sova gott! Återhämtning i allra högsta drag! 
Är alltid lika mysigt att anlända till korridoren.. Tack! 
Tack för att jag får uppleva så mycket värdefullt! 🌺🌟👍🏃

Kommentera här: